Wednesday, June 10, 2009

Layar Putih - (movie) episod JIWA




EYE 5th - - Korang suka tgk movie kan?
setiap org pasti ada genre movie yg diminat..xkira lah ape medium yg boleh layan - Layar Putih, DVD,err VCD,Tape (hehe) Blueray dah ade cuma mak aikh- harga.. - erk.ide! mana ide nie?-
Dulu waktu mula2 kerja hbs kompter pejabat dijadikan pentas wayang untk mlyan movie Pirates - mmg, kalau trn pasar mlm mmg beli 2,3 cite PIRATES em..Sekarg...em.layan panggung lerr kalau cite2 yg meletup- Emm.ingat lgi waktu dlu kalau tgk DVD skali rosak siap pegi beli lgi satu pasal nak wat collect punya pasal..
Aper yg mbuat aku nak teruja nak share ialah -Kegilaan tgk Movie Cite Cina - Antaranya PROJECT A - mmg dri kecil aku dah lyn filem tu - cite2 Stephen Chow
mmg aku nie gile cite-cite cina yg mlibatkan aktor-aktor kesukaan EkinChang-Jackie Chan-summo hung and the gang -byk lgi aku xingat - Lagi best ialah filem2 yg diadaptasai dri Komik - Filem2 sperti em.korang pasti tau nie A man Called HEro. Pastu lagi satu yg korang pasti xkan lupa punya -
Yg menerajui Dunia Komik dipentas Perfileman - STORM RIDERS - peh..mmg gile, mmg rugi spe xpnh nak tahu filem aper nie? Diadaptasikan dri Komik Pedang Setiawan - karya Ma Wing Shing. Dragon Tiger Gate (Komik Juga cuma dah lupa tajuk aper, kwn aku kata Jejak Perwira Xpasti akan itu - Satu filem yg lebih moden tpi masih tidak memesongkan gaya kl
asik komik - nie tgk wayang & ada DVD skali beb-kwn aku pinjam xpulang - aku beli lagi. THe Youngs & Dangerous - 1,2,3,4,5,6 - Karya otai -fuh..mmg dasat beb..rasanya 1st filem sebelum aku lahir beb - penah sekali satu mlm aku lyn gan member aku 3 cite sekali gus - mmbr aku kata mgimbau kenangan masa zaman school.
em..mmg tiada pengganti untk filem itu credit for the director -

aku mmg suka tgk flasback filem tu - sampai mmbr aku pun boring je..hehe..tgh tgu filem2 baru berkaitan komik2 nie emm.cam file omputih tu lyn juga cuma xbrape le..
- So em..tgu filem melayu aje nie -
OK - lau ada recommand untk filem yg harus ditgk sila bagtau k

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.