Sunday, June 7, 2009

EYE - Satu Kelahiran & Generasi ke3

EYE 4th - nIK aLYA nAJWa : Tanggal 25 july 2008 hari yg bertuah kerna pada hari itu telah lahir seorang bayi kecil yg cukup comel - my 1st anak buah - membawa kegembiraan yg paling bermakna & berpanjang buat kami sekeluarga. Ya..dielah segalnya - sambutan yg sungguh meriah diberikan dan pelbagai cara kami skeluarga tonjolkan- masing2 mzhirkan dgn eposid kegembiraan yg selama ini ditgu2 kami skeluarga. TERUJA - itu yg paling tepat digambarkan kepada keluarga kami lebih2 lgi Nenek & AKi die... em.. aku pun mmg gembira dan stiap kali aku pegi mana2 kalau tgk mainan pasti ingin belikan untk nya..Wah! org kata itu satu petanda yg aku makin mahir ilmu kebapaan-seharusnya ditabalkan RAJA sehari tidak lama lagi. Emm.Pedulikan kata2 manis org itu kerna yg pasti akaun aku tu tidak penah pun menggangu pegawai bank bkerja dgn alasan bank sudah penuh.
Alya - mmg mruntun jiwa, telatah dan ragam yg mmg Bayi.
aku dpt lihat bgimana nenek & akinya mjaga bagai myambut anak sulung, pakcik2 & mciknya sgt thibur teletahnye, ragamnye adkalnya myebabkan kitaorg bisa xtido malam, gilir2 mjaganya wlaupun aku hanya mjaga beberapa hari shj sudah cukup mberikan aku pgertian berguna - mcm2 ragam yg ditonjolkan hinggakan kami semua ketawa mgenangkan ragamnya - kini alya mbesar dgn sihat (terlebih sihat -tembam betul), dah tumbuh gigi 4 batang - suka makan aje pantang tgk org makn.. ALya - satu kelahiran, petanda keluarga kami smkin besar - mbawa 1 lgi generasi terkini - kini kami juga menunggu 1 kelahiran?? Adik ALYA! ya..adiknya em..kini Ibu alya dlm sarat 7bulan lgi 2 bulan bakal lahir adik alya iaitu anak buah ku yg kedua em..ape pula ragamnya hehe tgu. (korang mesti nak tanya aku bila lagikan??) tgu ler dpt bonus hehe

2 comments:

  1. beb i punya kelahiran tanggal 25 Jun ni...so alang2 dh bgtau ni..tade ke ape2 yg nk dikasi? jambangan bunga dr blooming.com pon tape aku x kesah....

    ReplyDelete
  2. alrite-nanti tgu K..hehe..wish u happy day and..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.