Wednesday, June 3, 2009

The Great Comics - my EYE



EYE 2nd - My Room (Malay Version) Sebuah rak buku didalam sebuag bilik bujang (bilik aku) pasti tidak lengkap@mmg sesuatu yang aneh ler kalau kat rak aku tu xde komik-komik.
Mmg xlengkap kalau xde sesuatu yang boleh dibaca yg dipanggil komik.
em..so apa yg aku nak mbebel tu sbenarnya nak cite pasal nie haa.. Komik kesukaan aku ler..
Karya Zint-Under age,Under18,No Fear,No Fear No More,Fearless, Fear the end, 2Dude,ELI,Cheap Shop,KIJIYA,KIJIYA lupa lak satu tu....ada lgi yg aku lupa nak sebut..
JIwa Komik mmg menebal dlm diri aku wlaupun masa mcemburui aku dgn umur yg semakin mningkat. Layan beb..emm.
Karya Zint - mmg satu realiti bahwa beliau menitik beratkan jiwa yang jujur dlm diri, pegangan yg kuat & aspirasi yg tinggi - prinsip kehidupan yg betul2 terjadi di alam ini..em.
membawa satu kelainan yg biasa kita disogokan oleh karya-karya luar.
Gua satu aje - nak memenuhi rak2 buku gua dgn Karya-karya Zint..
sekarag still follow off the ship - off road or no money em..kering gak asyik beli.
em..masih mcari komik - dah byk kali gau terlepas (stok hbs)
aritu ada pegi kedai nie..em..tgk ada jual so hati pun berdetik em..esok2 aje lah beli..
keesokan harinya sold out - binawe. pas nie sure aku xkan miss lagi dgn berfikiran yg demikian lgi.

2 comments:

  1. nanti beli lagi aku nak baca haha

    ReplyDelete
  2. err..perkara yg biasa bagi aku - janji jgn xpulang sudah ler..collect tu

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.